דימום בשבוע 6+5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום זה כבר ארבעה ימים שיש לי דימום בצבע חום/מידי פעם אדום טרי לפני שבוע הייתי בUS וראו רק שק הריון. היום הייתי שוב בUS והפעם היא ראתה גם חלבון אך עדיין לא נראה עובר בהערות נרשם "סמוך לשק ההריון הודגם איזור היפאקוגני היכול להתאים לאיזור דימום 2.5*3.5 מ"מ. מה זה אומר? הם זו הפלה מאיימת? ומה עליי לעשות ***יש לציין כי הרופאה המטפלת שלי תהייה רק עוד שבוע והייתי אולי מעונינת בזריקה בכדי לעצור את הדימום אשמח לעזרה אני מבולבלת נורא