פחדים וחרדות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 15 וקצת וכבר שבועיים איני מרגישה כלום... מידי פעם יש דקירות במפשעה בצדדים וחוץ מזה איני מרגישה פתאום בהיריון.. הבעייה היחידה היא שאני לא בארץ ואיפה שאני נמצאת אין לי אפשרות לרוץ לרופא כל פעם שמשהו מרגיש לא בסדר... איך אדע שהעובר חי ? שהוא מתפתח? הבטן נראית כאילו גדלה ממש טיפה אך מצד שני עליתי גם במשקל לכן אין אינדיקציה לאם זה שומן או ההיריון ? האם ישנן תגובות של הגוף לבעיות כאלה שאוכל לדעת במידה וארגיש? אני בטוחה שהרבה נשים מרגישות כמוני אך אין לי ברירה אלא לחכות חודשיים כמעט בין כל בדיקה... עזרה !!! :-)
שלום שירן, כשאת כותבת שאינך מרגישה דבר האם את מתכוונת שהבחילות חלפו? שהרגישות בשדיים חלפה? זה בסדר גמור להרגיש טוב בהיריון, רוב הנשים מתחילות רק בסביבות שבוע 20 להרגיש את תנועות העובר, וגם זה מאד בעדינות. כל זמן שאת מרגישה טוב, רוב הסיכויים שהכל בסדר, ודרך אגב, בארץ מגזימים מאד בנושא הבדיקות. אותי תוכלי למצוא בסביבתך רופא או מיילדת ישראליים שיוכלו ללוות אותך? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il