אני בחרדה בגלל אלכוהול חודש שלישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קוראים לי נועה ואני גיליתי שאני בהריון בשבוע 11 המחזור שלי אף פעם לא היה סדיר והיה מאחר גם בחודש. לפני שגיליתי שתיתי ועישנתי סיגריות. יומיים לפני שגיליתי שתיתי 2 צ'ייסרים של ליקר כוס קוקטייל עם וודקה ועישנתי כמאט קופסת סיגריות. מרוב שאני בפחד אני מרגישה את עצמי כבר מתעלפת כי אני כבר לא מרגישה טוב. עד כמה עשיתי נזק לעובר? בבקשה
שלום נועה, מכיוון שאי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, אני ממליצה לך שמרגע זה והלאה תקפידי על תזונה מתאימה, הימנעו מכל הדברים הלא בריאים ולכי לבדיקות כפי שהרופא מפנה אותך אליהן. יכולה להמליץ לך על ספרה של הדיאטנית טובה קראוזה העוסק בתזונת נשים בהיריון. כל טוב, שנה טובה וגמר חתימה טובה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il