עצבים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי היום נהגתי באוטו , כאשר נהג משאית לא הפסיק לצפצף לי כשהסתובבתי לאחור וצעקתי עליו בעצבים הרגשתי מין התכווצות ברחם או שזה היה שריר שנתפס. זה הריון ראשון שלי אני בשבוע שמונה ,הריון קודם נגמר בהפלה (לא היה דופק) ...האם גרמתי נזק ? האם עליי להבדק
שלום מיטל, עברת חוויה מטרידה, אך על פניו לא נראה שנגרם נזק. אם תרגישי לא טוב, תלכי להיבדק, בינתיים נוחי קצת ותירגעי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il