אטרוגסטן 200 בהריון דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני לוקחת 3 פעמים ביום את הכדור אורוגסטן למשך שבועיים עקב דימומים בהריון, אני בשבוע 13 קראתי באינטרנט שהכדור יכול לפגוע בהתפתחות המינית של העובר ובזהות המינית שלו, האם זה נכון?? אודה לעזרתכם מאחר שאם זה כך אני אפסיק ליטול מיד את הכדור חלילה לא ארצה לעשות נזק לעובר שלי
שלום עדי, כדי בחשבון שהאינטרנט מלא גם בדיסאינפורמציה. לפני שאת מפסיקה לקחת את הכדור על דעת עצמך, פני בדחיפות (אפילו בטלפון) לרופא שרשם לך את התרופה. הוא לא סתם רשם אותה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il