דימום ושליה נמוכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 12 פלוס 4 אחרי שקיפות עורפית תקינה, לפני 3 ימים התחיל דימום פתאומי, נגשתי למיון שם הרופאה אמרה שהעובר נראה בסדר ושיש לי שליה נמוכה ונתנה לי טיפול בכדורי אוטרוגסטן 3 פעמים ביום, אכן נעלם הדימום אך יש הפרשות חומות, חומות-כהות. האם עליי לגשת שוב להיבדק? אציין שיש לי כאבי בטן קלים.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדי, עקבי בזהירות אחרי מה שקורה לך. אם יש החמרה, לכי להיבדק. כל טוב ובהצלחה, צביה רן, מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il