השפעת וירוס הפוליו על ההיריון !!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב ... אני בהיריון , שבוע 6 ויומיים .. פשוט שמעתי על התפשטות וירוס הפוליו ויש לי שאלה האם ההיריון יהיה מסוכן עם סביבה מלאה בוירוס הפוליו ..? אני ממש לחוצה !! מהן ההשפעות והסיכונים אם כן יש??!.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך, אני מאמינה שכילדה חוסנת נגד פוליו. נראה לי שמשרד הבריאות משרה בהלה גדולה מדי בציבור בנושא ויוצר לחץ על אנשים להתחסן. אם אכן חוסנת, את מחוסנת. אם אינך שקטה התקשרי למשרד הבריאות ובקשי הוראות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il