איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש הסרתי התקן תוך רחמי, הכל היה בסדר קיבלתי מחזור כמו שצריך ואני ובעלי ניסינו להיכנס להריון, אני עכשיו כבר בעשרה ימים איחור בלי שום סימן נראה לעין שאני עומדת לקבל מחזור וכבר כמה בדיקות הריון ובדיקת דם שוללות הריון, מה זה יכול להיות??? למה המחזור מתעקב? ואם יש הריון איך זה לא מופיעה בבדיקות?? אשמח לתשובתכם המהירה
שלום ענת, זה שהסרת את ההתקן, לא אומר שמיד תיכנסי להיריון. לגבי האיחור, איני יודעת מה לומר לך, אבל אם בעוד חודשיים-שלושה לא תכנסי להיריון, כדי לעשות פרופיל הורמונלי, כדי לבדוק את רמת הפוריות. לא כתבת בת כמה את. האם אתם בלחץ להיכנס להיריון? כי לחץ אף פעם לא עוזר בנושא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il