לאחר ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! אני חודש אחרי ניתוח קיסרי ויש לי מין נקניקיה פנימית כזו עבה איפה שהיו התפרים הפנימיים ונאמר לי כי זו בצקת. האם זה נורמאלי שזה עדין לא עבר ? והאם זה הגיוני שזה כואב לי בנוסף ביומים האחרונים הכאבים יותר חזקים ומלווים בצמרמורות בגוף כמו בשפעת בלי חום ובלי תופעות שונות האם יכול להיום כי קיים קשר ? תודה רבה
שלום יעל, קשה מאד לומר לפי התיאור שלך. לכי להיבדק אצל רופא. בנושא הצלקת, יש כל מיני שמנים אתריים שמטפלים בנושא, וגם דיקור סיני. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il