אמטומה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . אני מספר ימים לאחר לידה . יש לי אמטומה בשפה השמאלית כתוצאה מהלחצים בלידה . הרופאים היו חלוקים בדעותיהם הם לנקז או לא ? לבסוף לא ניקזו . אני לא רגועה , אני סובלת מכאבי תופת הנפיחות גדולה .אני משתמשת בגזות עם מלח אנגלי . אך לא רואה שיפור ניכר. האם יש משהו נוסף להרגעת המקום ?
שלום רונה, האם ההמטומה על השפה החיצונית? אם כן, נסי לקחת עלה של כרוב ואולי באמצעות פלסטר להצמיד לשפה. אם זה פנימי, בקשי שינקזו, אין שום סיבה שתסבלי. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il