לחץ בכליות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום הרגשתי לחץ גדול בגב ועליתי למיון והרופא אומר שיש קצת לחץ בכליה הימנית ... האם זה מסוכן? יכול להחמיר? ולפני יומיים התנפחו לי קצת הרגליים כנראה בצקות ... זה שייך? זה מסוכן בכלל? תודה רבה הריון ראשון שבוע 22 4
שלום חן, את כל השאלות האלו היית צריכה לשאול את הרופא במיון. הוא בדק אותך והוא יודע טוב מכל אחד אחר מה המשמעות של הדברים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il