היי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 35 ויש לי מס שאלות 1. מסקרן אותי לדעת באיזה שבוע של ההריון הסתיימו להתפתח כל האיברים של התינוקת? במיוחד מערכת הרבייה שלה והאם בודקים בסקירת מערכות אם מערכת הרבייה תקינה. 2. בזמן האחרון אני מרגישה פעמיים ביום תנועה/ בעיטה שחוזרת על עצמה בקצב אחיד כל 2 שניות מרגיש לי כמו פעימות לב למשך 10 דק בערך מה זה יכול להיות זה ממש מלחיץ אותי
שלום קים, לגבי שלבי התפתחותו של העובר, רצוי שתקראי בספר רציני על היריון ולידה, שם מתוארת ההתפתחות שלב אחרי שלב. אינני יודעת מה בודקים בסקירת מערכות, כשאני הייתי בהיריון עוד לא היו הבדיקות האלו. לגבי תנועות העובר לא נראה לי שיש לך מה להילחץ, ככל שההיריון מתקדם יותר העובר פעיל יותר. אם יש לך ספק לגבי פעילות העובר עליך לפנות לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il