בדיקת בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כשבוע עשיתי בדיקת בטא (hcg-b quantitative urgent) והתוצאה הייתה 2889 iu/l אתמול עשיתי שוב בדיקת בטא (hcg-b quantitative b) והתוצאה הייתה 15214 iu/l בין הבדיקה הראשונה לשנייה עברו 8 ימים (כולל ימי הבדיקות). האם זה תקין או שבבדיקה השנייה הערכים היו צריכים להיות הרבה יותר גבוהים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מור, אכן בבדיקה השניה התוצאות אמורות להיות יותר גבוהות. כמה? אינני יודעת. האם ההיריון הוא תוצאה של טיפולי פוריות? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il