דימום פנימי באולטרסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני ממש חוששת מתוצאות בדיקת האולטרסאונד שלי בשישה שבועות להריוני ונמצא חשש לדימום פנימי בקוטר9*6 מה זה אומר- חוץ מזה הזמינו אותי לעוד שבוע לבדיקה נוספת מאחר ולא הצליחו לראות טוב ולא נמצא דופק כי העובר קטן! איך אפשר להעביר שבוע בחרדות? עזרה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סימה, איך להעביר את השבוע הזה? להיות עסוקה בכל דבר אחר: להיפגש עם חברים, לצאת עם הבעל, להיפגש עם חברות. אם תשבי כל הזמן ותדאגי לתוצאות זה רק עלול לדכא אותך. קווי לבשורות טובות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il