לא מרגישה תנועות עובר בשבוע 21
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאורך כל ההריון ועד עכשיו איני מרגישה את תנועות העובר.האם זה תקין? האם זה קשור לעובדה שיש לי שליה קדמית והריון ראשון? יש לי US בשבוע הבא האם כדאי לחכות עד אז לראות שהכל בסדר או לפנות כבר עכשיו לרופא?
שלום יעל. בהחלט כדאי לחכות ל-US. לפעמים תנועות העובר הן כל כך עדינות שאת אפילו לא יודעת שזה "זה". כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il