שלשולים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 24 ומאתמול בבוקר סובלת משלשולים וכאבי בטן עזים שבאים לסירוגין, האם זה מסוכן לעובר? יש לציין שאני שותה המון אך בקושי מסוגלת לאכול. ומתי עליי לפנות לרופא במידה וזה ימשיך?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיטל, אם השלשול נמשך מעבר למספר ימים בהחלט לפנות לרופא. בינתיים אכלי אוכל קל, פירות הקיץ יכולים בהחלט לספק אנרגיה: אבטיח, ענבים, אפרסקים ועוד. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il