לאחר ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני 14 יום לאחר ניתוח קיסרי ואני מרגישה מצויין היום הרמתי משהו כבד( משקל 15 קילו) ולאחר מכן התחלתי לחוש כאבים בחלל הבטן התחתונה לא באזור הצלקת כאב כמו צריבה והתכווצות רציתי לדעת מה הנזק שיכול להיגרם מכך ואם יש סימנים שיכולים להצביע שמשהו קרה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל, אם כאבים נמשכים, לכי לראות רופא. אני מקוה שלמדת שאת צריכה להיות זהירה אם מה שאת מרימה, את שמצבך יתייצב. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il