גלולות ומחזור לא סדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,בזמן האחרון הוסת שלי היה לא תקין,זאת אומרת פעם בשבועיים,אז השתמשתי בפרימולוט נור-לא עזר,ביקשתי גלולות,כוון שהוסת לא היה סדיר,קיבלתי וסת אחרונה ב 17 ליוני ב 26 ליוני לקחתתי גלולה ראשונה,רק סיימתי חפיסה,זה אומר שכבר 30 יום אין לי מחזור,מה הסיכוי שאני בהיריון
שלום נילי, לא יודעת מה הסיכוי, בשביל זה עושים בדיקת היריון. רק תזכרי שגלולות למניעת היריון יוצרות וסת מלאכותית. אם את רוצה להסדיר את הוסת כדי להיכנס להיריון אני ממליצה על טיפול ברפואה סינית, כדי להחזיר את הגוף למצבו הבריא. זה לא קורא באינסטנט, זה עשוי לקחת זמן, אך זה בדרך בריאה וללא הורמונים. כמו כן יתכן שיהיה צורך לטפל גם בתזונה שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il