HCG-B Quantitative (B) 316 IU/l ??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב טלי , עשיתי בדיקת הריון ולפי התשובה הבנתי שאני בהריון להלן התשובה : HCG-B Quantitative (B) 316 IU/l אך מכיוון שעברתי לפני הריון על בני בן השלוש וחצי 2 הפלות ברציפות אחד אחר השנייה . רציתי לשאול אם המחזור האחרון שלי היה ב 10.6 האם התשובה תקינה או שהמספר היה צריך להיות יותר גבוה ? תודה מראש על התשובה מילי
שלום מילי, אין לי הידע הרפואי כדי לענות לך. שאלי בפורום רפואי או את הרופא שלך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
שלום, יצא לי בבדיקת דם בטא 14 ככה בלי שום דבר נוסף, 1. מה זה אומר? 2. אני עדיין לא באיחור. מה עלי לעשות? תודה