סיכויי הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיימתי יחסי מין ביום הביוץ, מה הסיכויים שלי להיכנס להריון? (הריון ראשון, אני בת 18) עבר כשבוע וחצי מהביוץ, אני מרגישה סחרחורות עייפות ובמיוחד כאבים בבטן התחתונה- האם זה יכול להתחיל כל כך מוקדם??? או שבגלל שאני רוצה הריון אני מדמיינת? אם קיימתי יחסים ביום הביוץ ואני ובעלי בריאים וצעירים זה בטוח שנכנסתי להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דבי, אם הכאבים חזקים עליך ללכת להיבדק. אם קיימת יחסים בימי הביוץ יש סיכוי יותר גדול להיריון, אבל זה לא בהכרח קורה תמיד. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il