בלחץ ומתה מפחד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסוף השבוע שתיתי אלכוהול בצורה רבה. כ 5 מנות. יש לי חשד שאני בהריון, קצת דימום וכאבים בבטן התחתונה. עשיתי בדיקת הריון ביתית אך היא יצאה שלילית. יש לציין שאני אחריי הפלה נדחית ואני אחריי מחזור ראשון. מפחדת שגרמתי נזק. לא חשבתי על זה כל כך כי בבדיקה לפני הסופשבוע הייתה שלילית. יש בדיקות מיוחדות שניתן לעשות במקרה שאני אכן בהריון? מפוחדת נורא
שלום אנוש, חכי עד לאיחור בווסת הבאה ואז תבדקי. אם את רוצה להיכנס להיריון כדאי להכין את גופך לכך באמצעות תזונה טובה ואורח חיים טוב, שלא כולל אלכוהול. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il