חום השחר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בשבוע 9 להריון. אחרי הפלה. מדדתי במהלך 3 שבועות אחרונות פעם בשבוע את חום השחר ויצא לי ערך 37.0.. היום זה ירד ל36.9 ... אני מאוד דואגת.. הששאלה האם הדבר מהווה סיכון להריון ודחוף צריך ליפנות לרופא ??? אודגה על התשובה
שלום טלי, למה בדיוק את מודדת חום כל בוקר? האם קיבלת הוראה לעשות זאת? אשמח לתשובתך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
לא קיבלתי הוראה פשוט קראתי שזה מעיד על תקינות ההריון... האם זה לא כך???
טלי, למיטב ידיעתי יש חשיבות לחום שחר רק לגבי ביוץ. תעזבי, תני להיריון להתפתח. כל זמן שאת מרגישה טוב והבדיקות שלך תקינות תרשי לעצמך להרגיש שהכל בסדר. כל טוב ובהצלחה בהמשך. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il