בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ב7 ימי איחור.. עשיתי בדיקת בטא ויצא לי 304 ולפי החישוב של הוסת האחרון זה אמור להיות שבוע רביעי בערך.. רציתי לדעת אם זה היריון ואם כן האם זה ערך נורמלי לשבוע הזה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פלורין, לצערי, אינני מבינה בערכי היריון. חפשי את המידע באינטרנט או פני לפורום רפואי. בחיפוש קצר שעשיתי ל"ערכי בטא לפי שבועות" מצאתי את זה: http://www.tipa.co.il/articlePage.asp?articleId=1599 כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il