מה קורה לי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 28 בריאה. הפסקתי גלולות לאחר נטיל של עשר שנים רצוף במטרה להיכנס להריון. מחזור אחרון12/5 לאחריו לא המשכתי חפיסה נוספת, במהלך החודש הזה עלית במשקל, הבאן שלי נפוחה קשה וכואבת לא יכולה להכניס פנימה, מזה שבועיים כאבים עזים בפיטמה שהפכה קשה ודוקרת, לפני שבועיים הפרשה שקופה צמיגית במשך יומיים, היום בשל הסיבה שאני אמורה לקבל מחזור ולא מכירה את מידה המחזור שלי ללא גבולות שמתי טמפון ליתר בטיחות וכשהוצאתי לאחר כמה שעות היה נקי מדינום אך הופיעה מעט הפרשה סמיכה צהובה-ירקרקה בכמות קטנה. כאבי הבטן לא מפסיקים בחלק העליון בעיקר ורק על ידי ניפוח של הבטן אני מרגישה הקלה. מה לבדוק ואצל איזה רופא? תודה.
שלום חני, בהחלט ללכת להיבדק אצל רופא. אולי אפילו לעשות בדיקת היריון. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il