כאבים במהלך יחסי מין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 18, הריון ראשון, ועד כה לא קיימתי יחסי מין עם בעלי כי לא היה לי חשק, אתמול ניסינו לקיים יחסים וזה מאוד מאוד כאב כך שלא יכולנו להמשיך , השתמשנו בחומר סיכוך וזה לא עזר. הייתי אצל הרופא לפני כמה ימים והוא אמר שיש לי פטריה אבל שלכל הנשים בהריון יש פטריה ומאוד קשה להפטר ממנה אז אם זה לא מפריע לי ביום יום לא כדאי לטפל כי זה לא יעזור. ממה יכול להיות הכאב? מהפטריה? מההריון פשוט? תודה
שלום מימי, את כותבת שכבר הרבה זמן לא קיימתם יחסים, אז יכול להיות שהיית קצת מכווצת ואולי היה שם איזשהו פחד, אינני יכולה לקבוע מה היתה הסיבה. יחד עם זאת כדאי להמשיך ולנסות. בקשר לפטריה, אם לרופא אין תשובה הייתי מנסה לבדוק בעזרת תזונה מה יכול להשפיע כדי להיפטר מהפטריה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il