הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האחרון שלי היה ב- 4.5 לאחר שבועיים בתאריך 20.5 קיימתי חסים פעם אחת באותו חודש ( אני 10 חודשים לאחר לידה) בתאריך 29.5 היה לי דימום שהייתי בטוחה שהמחזור הגיע (בדר"כ המחזור שלי מאוד סדיר 32 יום) הדימום לא התפתח למחזור של ממש יש מידי פעם דם ורוד ומידי פעם חום) היום לא התאפקתי ( כי בהריון הראשון שלי גם התחיל עם דימומים) עשיתי בדיקה שתן 4 ימים לפני האיחור ויצא פס חלש חלש חלש שבקושי ניתן לראות, מה קורה לגוף שלי? האם המחזור הקדים בשבוע? ולמה הוא לא מתחזק? יש סיכוי להריון? אשמח לתשובה תודה רבה!!!!
שלום לילי, אחרי לידה יתכנו שינויים במחזור. בדקי שוב בעוד מספר ימים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il