כאבים בצד ימים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 3 של ההריון, עשיתי בדיקת בטא אחת שיצאה 953, 14 יום לאחר הביוץ. כבר יומיים שיש לי כאבים בצד ימים בבטן התחתונה. קראתי קצת, ואני חוששת מהריון מחוץ לרחם, האם יש סיבה לדאגה, האם לגשת למיון? אשמח להתייעצותכם תודה
שלום עמית, אני לא מבינה את מה שכתבת: את בשבוע שלישי ויום אחרי הביוץ זו הבטא שלך? אם רק היה לך ביוץ איך את בהריון או שלא הבנתי משהו. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
היי אני בסוף שבוע שלישי, ויש לי את הכאבים בבטן התחתונה בצד ימין. ניגשתי אתמול למיון ומסתבר שמדובר בגירוי שחלתי, אז אשפזו אותי לעירוי נוזלים. תודה בכל מקרה!