עזרה..
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום .. ילדתי לפני שבוע וחצי, אמרו לי בבית חולים שכול יום שעובר צריך לעלות לילדה ב10 סיסי בכמות של האוכל עד 100 ואז להמשיך כול הזמן ב100 סיסי.כאשר הגענו הביתה הגענו ליום העשירי והגענו ל100 סיסי הילדה אף פעם לא אכלה את כול הבקבוק ואנחנו דחפנו לה עד שהיא תוכל לפחות 90 סיסי כי ככה אמרו בבית חולים, עד שהיום נתנו לילדה אוכל והיא פשוט הקיאה את כול האוכל שהאכלנו אותה..מה עושים במקרה שהיא לא אוכלת את הכמות שהיא צריכה? האם זה בסדר שהיא לא אוכלת לפי הכמות שאמרו לנו?
שלום לילי, איזה כמות היא כן מסוגלת לאכול מבלי להקיא? שימי לב לעצמך? האם את אוכלת כמו אחרים? בבית חולים עובדים לפי טבלאות אבל התינוקות לא נולדים באותו תבנית: לא אותו אורך, לא אותו משקל. נסי ללכת עם התינוקת ולהעלות בקצב שלה. שאלה נוספת? האם את מניקה? כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il