דימום לאחר הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני חודש ושבוע אחרי הלידה שלי..ילדתי בלידה טבעית ותקינה..עד לפני חמישה ימים היה לי דימום ורדרד..שהפסיק וחזר..ופתאום לפני חמישה ימים היתגבר..לדימום של דם טרי כמו מחזור ביניו הראשונים..אין לי כאבים..ואני מחליפה 5-6 תחבושות ביום..האם זה תקין? ואם זה מחזור? זה הגיוני שהוא נמשך כבר כמה ימים בתדירות כזו?? תודה,אורטל..
שלום אורטל, אם זה נראה כמו וסת, או זו באמת וסת? עקבי וספרי כמה ימים אורך הדימום והשווי לווסת הקודמת שלך. במקרה שלא, כדאי להתייעץ עם רופא. בכל מקרה, האם אחרי 6 שבועות מהלידה אינך אמורה לעבור בדיקה גניקולוגית? כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il