דימום בשבוע שמיני+5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום זהו ההריון הראשון שלי, נמצאת בשבוע שמיני+5, בת 25. היום בבוקר הבחנתי בכתם דם (בניגוב לאחר שימוש בשירותים, מתנצלת על התיאור), הכתם היה רק על הנייר, כמות קטנה, הדם היה טרי(אדום). לאחר מכן לא היה עוד דימום, רק הפרשה חומה מועטה מאוד. באמצע שבוע הבא יש לי תור ראשון לרופא (בדיקת דופק ), האם עלי לפנות בהקדם לרופא? יש סיבה לדאגה? תודה
שלום לך, דימומים קטנים עלולים לקרות מדי פעם. אם הם חוזרות ונעשים מאסיביים יותר יש לפנות לרופא. כשתלכי לבדיקה שלך בשבוע הבא ציינו זאת בפני הרופא שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il