בדיקות לפני הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 28 ומתכננת להיכנס בקרוב להיריון (ראשון). בנוסף לבדיקות גנטיות ודם שעשיתי שיצאו תקינות, רופאת הנשים הפנתה אותי לבדיקה של כירורג שד ואולטרסאונד וגינלי למרות שהבדיקה שערכה תקינה ואין בעיה בנושא במשפחה. האם היא מחמירה וזה מיותר או שזה דבר נפוץ וחיוני לפני הריון? תודה!
שלום בילי, הרופאה שלך לא מחמירה, אלא חכמה. שתי הבדיקות הן בדיקות מאד פשוטות ולא כואבות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il