שק הריון ושק חלמון ללא עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב.בבדיקת אס בשבוע 6 ו 5 ימים נצפה שק הריון ושק חלמון ללא עובר.הבטא 18292.50.רופא אמר לחזור לבדיקה עוד שבוע.זה הריון השלישי שלי ובני הקודמים ראו כבר דופק בשבוע 5 ו 6.האם יש סיכוי להריון תקין?יש לי מעט הפרשה חומה.בהריון הקודם היו דימומים די רצנים משבוע 8 עד10.אשמח לתשובה.תודה
שלום אנה, אני ממליצה לחכות לבדיקת א"ס הבאה ואז לשאול במקום מה המשמעות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il