שק הריון ריק- שבוע חמישי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אנחנו בתחילת השבוע החמישי להריון,הלכנו לעשות בדיקה אצל רופא נשים, הוא אמר שהוא רואה רק שק הריון ריק ללא עובר, מה זה אומר? אנחנו רק בתחילת השבוע החמישי. בתודה מראש
שלום ליאתוש, מה הרופא אמר על זה? אני לא מבינה גדולה בבדיקות רפואיות וכשאני הייתי בהיריון לא היו הבדיקות הללו, כך שהיה פחות מקום לספקות. אני ממליצה לדבר עם הרופא שלך, או לפחות לשאול בפורום רפואי. מההבנה שלי, לצערי, נראה שההיריון לא תקין ובכל זאת מומלץ לשאול גורם מקצועי. מאחלת לך רק טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
כל אופן נראה לי שמוקדם מדי כדי לראות עובר כי העובר באורך מילימטר.. הרופא המליץ לערוך . עד בדיקה נוספת בעוד שבועיים בערך