תולעים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבוע 37. ראיתי תולעים לבנות בצואה לפני יומיים. אוכלת ראש שום בוקר וערב. לא רואה אותן יותר. אני מניחה שלא הוכחדו לחלוטין. הייתי אצל 2 רופאים. נשים ומשפחה. השניים החזירו אותי הביתה ללא טיפול עד אחרי הלידה וההנקה. בינתיים ילדי יעברו טיפול והבית יטופל כמה שאפשר. 1. האומנם נגזר עלי לחיות איתן ? 2. מה השלכות אי טיפול לגביי ולגבי העובר? 3. למי לפנות? (אם השניים טועים)
שלום מיכל, אכלי כל יום חופן גרעיני דלעת לא קלויים, את יכולה לקנות גרעינים כאלה בחנות טבע לפצח ולאכול. זה מאד יעיל ואפילו טעים, ומותר כשאת בהיריון. כל טוב ובהצלחה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il