בענין המחקר שפורסם באתר על סיכון לנשים שעברו הפלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני הולדת בתי עברתי 7 הפלות טבעיות. איך להתיחס למחקר שהוצג באתר על הסכנות הצפויות לנשים מרובות הפלות (אירוע מוחי או אירוע לב)? ילדתי לפני 26 שנים.
שולמית, אני בטוחה שבטעות הפנו את קוראי הכתבה אודות המחקר הנ"ל לפורום הזה... כדאי שתפני את השאלה לפורומים בהם ניתן לקבל מענה מרופאי נשים, מקרדיולוגים, נוירולוגים וכד'. למשל פורום 'מחלות לב והריון'- http://www.doctors.co.il/forum-5061 וכן אלו העוסקים ברפואת נשים, קרדיולוגיה וכד'. כדאי שתצרפי קישור אל הכתבה שיידעו למה את מתכוונת. כל זה מיועד להתייחסות כללית-עקרונית ולא במקום ייעוץ אישי ..