מיפוי הורמונלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 26 ואני סובלת ממיגרנות שהחמירו מאוד בשנתיים האחרונות. הנוירולוגית המליצה על בדיקת מיפוי הורמונלי ורק אמרה שעלי להפסיק לקחת לשם כך גלולות לתקופה של שלושה חודשים. מה זאת הבדיקה הזו? מבצעים אותנ בבדיקת גם? כמה זמן אני אומורה להיות ללא גלולות? ומה אני עושה אם אני אלרגית ללטקס??
שלום סנדי, אינני מכירה את הבדיקה. האם ניסית לחפש חומר עליה באינטרנט? אני רואה שכתבת שהרופאה כתבה להפסיק גלולות למשך 3 חודשים, מכך אני מבינה שרק אז אפשר לעשות את הבדיקה ואח"כ לחזור אליהן. האם ניסית טיפולים כלשהם בחייך בקשר למיגרנות? בקשר לתחליף לגלולות כדאי להתייעץ עם רופא נשים מה אפשר להתאים לך במקום. לדעתי יש קוטלי זרע ואפשר להשתמש בדיאפרגמה, אך בכל זאת עדיף להתייעץ. אשמח לקרא את תשובתך ואז אולי יהיו לי עוד רעיונות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il