סוף שבוע 25 ועדין לא מרגישה את תנועות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, אני בסוף שבוע 25 , הריון ראשון עם שליה קידמית,ועדין אני לא מרגישה בברור את תנועות העובר, רק מידי פעם יש כמו בועות ממש עדינות, ואפילו יש ימים שאין כלום. הבדיקות כולן תקינות כולל סקירה מורחבת האם זה נורמאלי שעדין אני לא מרגישה את העובר בברור? מאיזה שבוע אני אמורה להרגיש את העובר בברור? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלונה, מה שאת מרגישה זה בדיוק "זה". כל אשה מרגישה את התנועות האלו בעוצמה אחרת אז לפי מה שאת מתארת, הכל בסדר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il