חולשה והקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 23 ועד אתמול הקאתי פעם אחת לכל אורך ההיריון. החל מאתמול בצהריים אני מקיאה ומרגישה תחושת חולשה כללית. האם מצריך לקפוץ לרופא? תודה לימור
שלום לימור, יש לי הרושם שאין קשר בין ההקאות שלך להיריון. יתכן שאכלת משהו לא טוב או שיש משהו שצריך להתנקות מהמערכת הרגשית, כי הרי יש קשר בין הרגשות שלנו לבין הגוף. אני ממליצה לך בינתיים להרבות בשתיה, אם ההקאות נמשכות, פני לרופא. כל טוב והחלמה מהירה. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il