החלפת גלולות - דחוף מאוד בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני משתמשת כבר כמה שנים בגלולות בשם פמינט. שנגמרה לי החפיסה לא הזדמן לי ללכת לקנות חפיסה חדשה וחברה שלי נתנה לי גלולות אחרות שהיא משתמשת (יסמין) לאחר ההפסקה בת השבוע מפמינט והופעת המחזור כמובן התחלתי לקחת את הגלולות החדשות כרגיל. אני לוקחת אותן כבר שבוע. קודם כול רציתי לדעת אם זה תקין ואם אני מוגנת. שנית, כרגע שקניתי שוב את הגלולות שאני רגילה אליהן פמינט איך עלי לחזור לקחת אותן? עם סיום החבילה של היסמין או להמשיך כרגיל עם הפמינט?
שלום שני, נסי להתייעץ בפורום רפואי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
תודה רבה צביה. כתבתי בכול הפורומים שקשורים לנושא ואין מענה. יש לך אולי מושג מה עלי לעשות? אני אבין אם זה לא יהיה תשובה חד משמעית. תודה
שלום שני, נסי פורום "היריון ולידה". בנוסף, נראה לי שאפשר לשאול את הרוקחים בבית המרקחת. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il