הריון ראשון וחששות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני מעט יותר משבוע קיבלתי סוף סוף את התשובה החיובית שחיכיתי במשך שנה+ הבטא השתלשה לאחר יומיים ועכשיו נשאר לחכות לאולטרסאונד ראשון. החשש שחוץ מעייפות חזקה ונפיחות בחזה אני לא מרגישה כלום! לא בחילות והקאות לא כאבי ראש וסחרחורות וגם לא כאבי בטן. אני עכשיו בשבוע 5+ ואני ממש רוצה להרגיש בהריון סוף סוף. האם העדר התחושות יכוך להעיד על משהו? חג שמח :-)
היי יעל, אני בשבוע 9 4 ולא היו לי בחילות עד לשבוע הזה... כנראה כל אחת לוקחת את זה שונה. את צריכה להגיד תודה שאין לך בחילות, לי אישית זה משבש את כל סדר היום שלי :(