תחילת הריון, בטא ממשיכה לעלות ופורגסטרון ממשיך לרד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
את הווסת האחרונה קיבלתי ב- 6.2, לרוב כל מחזור אצלי נמשך 30 יום, כאשר ביום החמישי לקחתי 1 כדור של איקקלומין במשך חמישה ימים. שלושה ימים אחרי האיחור עשיתי בדיקת בטא. היא הייתה רק 15, יומיים אחרי 37, יומיים אחרי 85. בשלב הזה גם בדקתי פרוגסטרון ואסטרדיול. הפרוגסטרון היה 43.2 ואסטרדיול 1235, ויומיים אחרי בטא 260, פרוגסטרון 37.8, אסטרדיול 1291, יומיים אחרי זה בטא 754, פרוגסטרון 37.6 ואסטרדיול 1341. נאמר לי שקצב העליה של הבטא תקין, אבל לעקוב אחרי כאבים, דימומים מחשש להיריון חוץ רחמי. הבעיה היא שהפרוגסטרון ירד לי בארבעה ימים מ- 43.2 ל -37.6 האם זה תקין? מה הרמה המינימלית שצריכה להיות לפרוגסטרון? מפחיד אותי שהעובר לא ישתרש כמו שצריך , ולצערי בהריון הקודם שלי נאלצתי להפיל בעקבות עובר עם מומים והטראומה נשארת.
שלום ליאת, עליך להתייעץ עם הרופא שלך, השאלות שאת שואלת הן בתחום המומחיות ואין כאן מי שיענה לך על לך. יחד עם זאת את מזכירה את הטראומה מההיריון הקודם, ובזה אני כן יכולה להציע לך לטפל. ברגע שתטפלי בטראומה, יהיה לך קל יותר להתמודד עם ההריונות הבאים. אך טראומה מצריכה טיפול ע"י מטפל מתאים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il