בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 24 בטיפולי פוריות ivf בגלל בעיית זרע יש לי ילדה בת 2.7 מהריון טבעי בשאיבה הראשונה הפרו 6 הוחזרו שניים ולא נתפס חודש אחרי החזרה של שניים לא נתפס והחודש הוחזרו שניים ותוצאה חיובית אבל נמוכה ביום ה13 להחזרה התוצאה 14.5 לאחר 4 ימים בדיקה נוספת 38.75 הבנתי שזה לא הכפיל את עצמו אבל מה הסיכוי פה להריון תקין? ועל מה זה מעיד? תודה .
שלום נופר, לא כל החזרה נקלטת, ואין לזה הסברים מדויקים. אין מה לעשות אלא לחזור ולנסות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il