בטא נמוך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי ענת, תאריך וסת אחרון 6/2/13 בתאריך 11/3 ביצעתי בדיקת HCG-B ויצא 161 בתאריך 13/3 חזרתי על הבדיקה ויצא 457 רופאת הנשים שלי מודאגת מהערכים הנמוכים, והיא בקשה לחזור על הבדיקה, וביצעתי אותה שוב היום- 17/3, ואין עדיין תשובה בנוסף, ביצעתי אולטרסאונד ויש חשד לראיית שק הריון בתוך הרחם, אך לא בוודאות. האם ייתכן שההריון פשוט מאוד צעיר והביוץ היה מאוחר, או שעלי לדאוג??
שלום ענת, כרגע אין מה לדאוג, אלא לחזור על הבדיקה ובהתאם לתוצאות לדבר עם הרופאה ולקבל החלטה מה לעשות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il