שאלה דחופה שבוע 20
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני בשבוע 20 הריון 1 וכל הבדיקות עד עכשיו תקינות טפו טפו אבל קמתי היום טיפה מודאגת כי הבטן מעט ירדה לי ואני עדין לא מרגישה את העובר. ( הרגשתי לפני יומיים טיפה מעט פרפרים וזהו) האם זה מצב נורמלי שהבטן פתאום היום מעט קטנה לי בשבוע זה? אני מתלבטת אם ללכת לבדיקה דחופה. תודה רבה
שלום אלונה, שינויים רבים חלים במשך ההיריון. בשבוע 20 לא מרגישים את העובר כל הזמן, והתחושות מאד עדינות, ולא תמיד מושכות תשומת לב. אם את מודאגת, לכי לבדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il