הפלה מאיימת שבוע 9 5 וקרישיות יתר - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 37 בהריון ראשון טבעי, ידועה בעיית קרישיות יתר ומטופלת בקלקסן 60. אתמול חוויתי דימום נרתיקי שנמשך כדקה, לאחר בדיקה הודגם דופק וצוואר רחם סגור. יש לי שתי שאלות: הראשונה אם זו תחילתה של הפלה תוך כמה זמן זה אמור להתרחש? מתי אני יודעת שעברתי את זה בשלום אם לא יחזור הדימום? שאלה שנייה בקשר לקלקסן, אתמול בשל הדימום לא לקחתי את הזריקה, האם יכול להיות שהזריקות גרמו לי לדימום? האם להפסיק לקחת או שאין לזה קשר? הרופא במוקד לא הסכים לתת לי תשובה על זה ואין לי למי לפנות (הומוטולוג רשם לי את הקלקסן והוא לא מבין בגניקולוגיה לדבריו). אנא עזרתכם...
שלום קרן, אני מניחה שעברת חוויה די מבהילה. השאלות שאת שואלת לגמרי רפואיות ולכן נבצר ממני לענות לך. אף אחד לא יכול להבטיח לך שלא יהיה לך דימום נוסף, אך לא כל דימום פירושו הפלה. אם אינך מקבלת תשובות מאף אחד פני לחדר מיון ותשאלי שם. כל טוב והצלחה בהמשך ההיריון, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il