המטומה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הריון ראשון והיסטרי... שבוע 10. אתמול, אחרי בדיקת אולטרסאונד שלא יכולתי להתאפק מלעבור (המצאתי תירוץ), ראיתי את העובר ברוך השם, עם דופק ותנועות.וליד שק ההריון- "שק עם נוזל עכור" שהרופאה כינתה "המטומה" ואמרה שאולי יהיו דימומים.(לא היו מתחילת ההריון, טפו טפו). מה עושים? האם ההריון בסיכון? אני עובדת במעון, עבודה די פיזית וקשה.. יש צורך לבקש חופשת מחלה? (זה לא כל כך נוח...) אשמח לתגובות.תודה
שלום ניצן, היית צריכה לשאול את הרופאה מה המשמעות של ההמטומה, מה זה אומר לגבי ההיריון שלך ואיך להתנהג. רצוי שתשאלי אותה אפילו בטלפון לפני שאת משערת השערות מה עליך לעשות. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il