עזרה- אמצעי מניעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול שאלה, אולי תוכלו לעזור לי עם הידע שלכם.. התחלתי לקחת גלולות סרזט שנה אחרי הלידה כאשר הדימום עדיין לא היה סדיר והגיע לעיתים קרובות מאד. כמעט ללא הפסקה. הסרזט עזר לבערך חודשיים. ועכשיו חזר הדימום. רציתי לשאול אם צריך/כדאי לעשות הפסקה בין סרזט ליסמין. או שאני יכולה לעבור ישר. והאם יש יום מסויים שצריך להתחיל עם היסמין או שזה לא משנה? תודה רבה. אשמח לתשובה מכם, כי קבעתי תור לרופא אבל זה רק עוד שלושה שבועות ועד אז אני רוצה לדעת מה לעשות.. תודה
אין רופא בפורום זה. גם אם יש למישהו ידע אישי ברמה כזו או אחרת,או אפילו נסיון במצב דומה, רק רופא יכול ומוסמך לבדוק מה קורה אצלך ולהמליץ לך על אמצעי מניעה המתאים לך, ובהתאם - לקבל הוראות שימוש. או שתתאזרי בסבלנות לתור אצל הרופא, ואם זה דחוף לך, אפשר לנסות לדבר אתו בטלפון, אולי יוכל לייעץ לך מה לעשות בינתיים, או שיקדים לך את התור.