שאלה לגבי תוצאות בדיקות דם בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בסוף שבוע 17 בהריון ונשלחתי לבצע בדיקות דם+חלבון עוברי. בתוצאות בדיקות הדם שהתקבלו ראיתי שההמוגלובין יצא נמוך צבוע באדום בערך של 11.9 וה-Hematocrit גם יצא נמוך צבוע באדום בערך של 35.9 . רציתי לדעת מה הבעיה וכיצד ניתן לטפל בה? לפני חודשיים החלפתי את הפרנטאל שלקחתי עקב בעיות עצירות לפרנטאל של 9 חודשים ועכשיו התחלתי לקחת גם אומגה 3. האם זה קשור? בנוסף ראיתי שיש לי נקודות לבנות בחלק ציפורניים בידיים, מה זה אומר? אם זה קשור לחוסר בסידן יש בדיקה בהריון שניתן לבצע לבדיקת סידן בהריון. תודה רבה.
שלום אלונה, לגבי איך צריך לטפל, עליך להתייעץ עם הרופא שלך. במקרה של ספיגת ברזל כדאי לקחת אותו עם מיץ פירות (בשום אופן לא עם חלב) או עם ויטמין C שמאפשר ספיגה טובה של הברזל וכך נמנעת העצירות. לגבי הנקודות על הציפורניים כדאי להתייעץ עם רופא עור או אם יש פורום של רפואת עור. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il