שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 27 באוגוסט האחרון הפסקתי שימוש בגלולות לאחר תקופה של 9 שנים. מהרגע שהפסקתי המחזור סדיר ללא בעיות אני מקבלת ווסת כל 28 יום. פעם אחרונה שקיבלתי מחזור הייתה ב- 11/1 מאז לא קיבלתי שוב.. כרגע יש לי איחור של שבוע ימים . לפני יומיים עשיתי בדיקת דם שיצאה שלילית. אם אני לא בהריון מדוע המחזור לא מגיע?? יש טעם לבצע בדיקה נוספת אם המחזור לא יגיע בשבוע הקרוב ? חשוב לציין שאני מנסה כבר חצי שנה להיקלט להריון בינתיים ללא הצלחה
שלום ורד, אני ממליצה לעשות בדיקת דם ולאור התוצאה להתייעץ ברופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il