שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע 24 . כל האיברים מתאימים בדיוק לשבוע ההריון חוץ מהקף בטן שמתאים לשבוע 22 . זה מדאיג אותי מאוד ואני לא יודעת מה זה אומר. אמרו לי לחזור למעקב גדילה בעוד שבועיים אבל אני רוצה לדעת לפחות למה זה ככה והאם זה יכול להיות מסוכן ומה ההשלכות של דבר כזה? תודה רבה
שלום אורית, אני ממליצה לך לזכור שלא כל התינוקות נולדים באותה מידה. יש כאלה שהיקף הראש שלכם קצת יותר קטן או הגפיים קצת יותר קצרות, בדיוק כמונו שלכל אחד יש מידה אחרת. הסתכלי עליך ועל בן זוגך, האם אתם רזים? אולי העובר דומה לכם. אני מאד ממליצה שתפני את האנרגיה שלך לעניינים קצת אחרים ותחזרי לביקורת כמו שיעצו לך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il